Přehledná nástěnka se souhrnem všech informací
Jaký je aktuální obrat obchodu a zisk? Jaké jsou náklady na PHM? Kolik proběhlo schůzek a telefonátů? Jak se daří plnit cíle? Všechny tyto informace vidíte hned po přihlášení.
Jaký je aktuální obrat obchodu a zisk? Jaké jsou náklady na PHM? Kolik proběhlo schůzek a telefonátů? Jak se daří plnit cíle? Všechny tyto informace vidíte hned po přihlášení.
Systém umožňuje obchodníkům přistupovat k datům přímo z terénu, stejně tak zadávat objednávky vč. podpisu prstem zákazníka.
Obchodníci mají veškeré informace o obchodních subjektech na jednom místě. Odtud mohou zaznamenávat informace a výsledky o schůzkách, telefonátech a zadávat objednávky.
Systém usnadňuje plánování schůzek obchodníkům na základě jejich výjezdní polohy, dle poslední návštěvy subjektu, posledního obchodu či telefonátu. Schůzky má každý obchodník ve svém osobním kalendáři.